вторник, 29 септември 2015 г.

29.09.2015
Братя и Сестри, Вече Осъзнати,
Аз Съм Свободна Душа и Дух в Сърцето – Защото Аз Съм Свободно Избирам да Обичам СЪЗДАТЕЛЯ. Аз Съм Всичко, Което Е – Защото Създателя и Твореца е във МЕН. Аз Съм Искрата, Аз Съм Божествената Душа – Разширение и Безусловна Любов на Божественото Съзнание. Аз Съм в Божествения Живот – Защото няма Друг Живот в Сърцето. Аз Съм, ЗНАМ, Че Съм АЗ. Аз Съм Звезда – Защото Провождам Божествената Светлина. Аз Съм Висшия АЗ, Аз Съм Божественото Присъствие в Сърцето, Аз Съм ЕДИНСТВОТО – Защото НИЕ СМЕ в Моето Сърце. Искрата, Душата и Духъ са Вечни – Който може ще Види, Който може ще Чуе. Аз Съм и в Илюзията и в Реалността – Защото Съм Многоизмерен. Аз Съм Свободен – Да Избирам Волята на БОГ. Аз Струя Светлина, Аз Конвертирам Любов – Защото Туй е Волята на Твореца, Защото Аз Съм в Сътворчество. Всичко е в МЕНЕ. В Сърцето и Душата. ИСТИНАТА и РЕАЛНОСТТА е в Сърцето – Илюзията Съм Аз. Там – В Сърцето Сме Реално Свързани със БОГ. Там – Индивидуалния Дух е с Божествения. Там – Индивидуалното Съзнание е Христовото Съзнание.
Пуснете Всичко от Себе Си. Оставете Свободната Воля и Свободата Си на Божествен Син. Свободата е Мир, Любов и Светлина. Истински Свободния По Себе Си Дух и Душа е в Божествения План, Е с Божествената Воля. Е, Във Всичко Което Е.
Осъзнатата Свобода, е Осъзнаване за ИСТИНАТА. Утвърдената Свобода, е ИСТИНАТА за Божествения Живот.
Не се Борете със Себе Си. Обичайте и Само се СамоОбичайте – Това е Първата Ви Задача и Основен Приоритет в Живота Ви. От СамоОбичането Произтича Всичко. Произлиза Любовта Към Създателя Ви и Всичко, Което Е. Проследва Истинския Живот и Битие, Като Божествено Сътворена Душа. Стремежът на Всяка Индивидуална ИСКРА, Е Сливане и Връщане Към Божествения ОГЪН – Любов. Връщане Към ДОМА. Това е Като – Вдишане, Издишане. Вдишаме Разширението Си от БОГ, И Издишаме Връщането Си Към БОГ. Това е Дълъг цикъл, Но в Сегато е Сътворчески Период.
Присъствието Осъзнато в Сърцето – Е Присъствие във Висшите Измерения, В СЕГА, В Тънкия План, в Божественото Пространство на Безусловната Любов. Там се Случва и Проектира Всичко / Взривяване на Импулсите/ , Което се Пренася и Случва в Гъстия План / Човешкото Измерение /. Центрирането в Сърцето е Хармонията и Единството с Божественото Съзнание, С Божественото Присъствие. Там СМЕ БОГОВЕ. Там Няма Задръжки, Пречки, Блокажи, Препяствия и НЕМОГА. Там Всичко Можем и Всичко Знаем. Осъзнатия Вече Осъзнава, Че Присъства в Човешкия План за да ПОМАГА на Другите Души, А ЖИВЕЕ в Божествения Свят, Вътре в Сърцето Си. Това Е Първото Му Усещане и Изява за Могоизмерност на Духъ и Душата. Бъдете в Сърцето и Действайте. Всичко Сътворено Там се Импулсира в Човешкия План, в Човешката Дейност. Всичко Заповядвайте чрез Осъзнатото Присъствие в Сърцето. Когато Видите и Усетите, Че се Случва – Ще Заобичате Още Повече Себе Си. Осъзнатия Прекарва Повечето Си ВРЕМЕ - Там, В Сърцето. Там Не е Сам – А в ЕДИНСТВО със Всички Възвисени Души, В Синхрон с Божествения План. А Божествения План работи Винаги за Твоето Най-Голямо и Висше ДОБРО. Осъзнайте Силата Си на Божествено Същество – Защото Бог е ВЪВ ВАС и ВИЕ / Индивидуалната Душа сте БОГ /, Значи сте Бог на Втора Степен. Скромнастта не Помага, Смиреното Самоосъзнаване е Вашата Сила. Смирени – Но Безкрайно Силни и Безсмъртни Сте. Не Забравяйте, че Сте Създадени по Божествено Подобие. Осъзнайте, Че Сте Новата По-Силна Божествена Същност. Вярвайте в Себе Си, Обичайте Се. По Този Начин, и Закона За Единството – Обичате Всичко.
Когато Сте в Сърцето, Действате и Знаете с Интуицията от ИЗВОРА, Сътворявате Ведно с Божественото Присъствие, Ползвате Всемира и Вселената за Съдействие, Насочени Сте от Божествения План, Вие Сте в Потока. Когато не Използвате Сърцето, Мислите и Съждавате от Логическия Човешки Ум. В Сърцето – Вие Не Може да сгрешите, Винаги сте на Правилното Място, Знаете, Знаете Че Знаете. Извън Него – Вероятността за Правилните Ви Решения и Действия е Много Малка. Извън Него – Нямате Сили, Воля и Цел, да Сътворявате и Да Действате върху Желанията Си. Извън него – Нямате Връзка със Създателя, Не Сте в Единството.
Дори и Нещо да не Разбирате Веднага, Прочитайте го Няколко Пъти, и го Осмисляйте. Свържете Прочетеното със Всичко Вътре във ВАС – Постепенно ще Усетите и Почувствате ИСТИНАТА, и Осъзнаете Същността. Няма Начин, Отделената Капка от Океана, Да не се Срещне с Голямата Вода. Тази Капка, И на Пара, И на Лед да стане, И Течна да Остане – ЩЕ СЕ СРЕЩНЕ и СЛЕЕ Някой Ден с Океана-Живот.

Вярвайте на СЕБЕ СИ..... И ТАКА Е...... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар