понеделник, 14 септември 2015 г.

САМОУЧИТЕЛ
/утвърждения по Духовния Път – Осъзнавай, Визуализирай, Чувствай и Приемай/
 АЗ  И  СЕН ЖЕРМЕН
Аз Съм, Искам Благословията на великите Възнесени Владици,за мен и върху останалата част от човечеството.
Аз Съм, Първо се насочвам към Бога в Себе си,Всемогъщото Аз Съм Присъствие,като го Признавам за голяма и Първа Любов.Второ – Хармонизирам чувствата си,чрез Изливане на Божествената Любов,Благославяйки навсякъде.
Моят, Собствения Божествен  Аз, Бог, Всемогъщия АЗ СЪМ Присъствие, Винаги Присъства в Мене.
Аз Съм, Моля Възнесените Владици да просветлят съзнанието ми, чрез Светлината на Космичния Христос.
Аз Съм, Моля, голямата любов, светлина и щастието на Възнесените Владици, да наводнят МОЕТО същество и света ,и да може  завинаги да пламти Златното Слънце просветляващо пътя към мир, просперитет и свобода, докато всичко се превръща в Голямото Сърце, и разширява Перфектността, и преживява Пълна победата на своето Издигане .
АЗ ,казвам  често ...
"АЗ СЪМ" Присъствието, Вечното,
"АЗ СЪМ" в Бога-Сърце, във Великото Централно Слънце;
"АЗ СЪМ" Любовта-въздух, сърцебиенето на Светлината,
"Аз съм като" Силата на мъдростта.
"Аз съм"   всевиждащото око,
"Аз съм"  слънчевата светлина, на земята, и на небето;
"Аз съм" потокът от планината, вливащ се в океана.
"АЗ СЪМ" колчана, при ярка бляскава сутрин.
"АЗ СЪМ" Благодатта на Ангелската любов,
"Аз съм" Живота, протичащ в кръг нагоре;
"АЗ СЪМ" Славата на всички в Мене,
"Аз съм като" светлинните лъчи, които определят човешката Свобода!
"Аз съм като" едно сърце на този, който чува всеки разговор,
"Аз съм като" Легионът на Светлината, отговора на всички;
"АЗ СЪМ" скиптъра на Мощната Светлина в Любов,
"Аз съм като" Учителя, всеки миг, всеки час.
"АЗ СЪМ" Сферите, всяка песен, която се пее,
"Аз съм като" Сърцето на Сътворението, неговата люлка;
"Аз съм като" всички форми, никога не са еднакви,
"АЗ СЪМ" същността, волята, и пламъкът!
"АЗ СЪМ" В себе си, и във всички същества, и във Вас;
"Аз съм" "Магическото Присъствие", Бога-Аза съм АЗ.
Аз Съм, интензивно предан ,към Всемогъщия АЗ СЪМ Присъствие.
Аз Съм,Признавам, с постоянно обожание, в непрекъснато общение, и Постоянно приемане, моето Могъщо АЗ СЪМ Присъствие.
Моята молитва...
Аз, обграждам земята и целия живот на Земята, със сърцето на любовта, и нека пътят ,на  това Върховно Щастие, прави мощност на излъчване на Божествената Любов, в рамките на всички нас.
Аз Съм,в присъствието на най- Могъщия Учител, Аза Бог на всеки индивид.
Аз Съм, потвърждавам, приемам, разбирам, и   чувствам,   Възлюбения Могъщия АЗ СЪМ Присъствие ...
Аз Съм, потвърждавам, приемам, и  признавам, по всяко време, че Възлюбения Могъщият АЗ СЪМ Присъствие, е винаги в действие.
Аз Съм,чрез мисълта ,за Пламъка на Бог,Правя единствената дейност на човешкия живот ,навсякъде в проява, която признава своята собствена Индивидуализация, използвайки Съзидателното Слово на Бога, и го изпращам във Вселената,за да предизвикам проява.
Аз Съм,задържам своето внимание, с решителна упоритост ,върху Могъщият АЗ СЪМ Присъствие,и реализирам Божествената Любов, Светлина, Мъдрост, сила, смелост и активност.
Аз Съм,Мога да заявявам Всичко, чрез Могъщия АЗ СЪМ Присъствие, и моята заявка ще е винаги изпълнена, когато генерирам достатъчно Божествена Любов, и я  изпращам на всички външни дейности ..
Аз Съм, Постоянно Обичам своя собствен  Могъщия АЗ СЪМ Присъствие, интензивно.
Аз Съм, Мога да пия течна Светлина.
Аз Съм, Винаги Благодаря на АЗ СЪМ Присъствие ,Учителят вътре във мене, Бог Аза и Всемогъщия Бог мощност.
Аз Съм, В постоянна Връзка и Любов със Сърцето на Бог ,Голямото Животворящо съзнание на Вселената, Великото Централно Слънце.
Аз Съм, индивидуализирам фокуса на Всемогъщия АЗ СЪМ Присъствие, започвам моето Динамично Изразяване на Живота.
Аз Съм,В Едно с трите качества на дъха Големият Огън - Любов, Мъдрост и Сила в действие.
Аз Съм,Винаги Приемам от Чистата Електронна Светлина - Любов, Мъдрост и Сила в действие.
Аз Съм, В тази светлина ,която е Универсалното вещество или Духъ.
Аз Съм, Мога съзнателно да обгърна и задържа всяко лице, място, състояние или нещо в ослепително бяла светлина ...
Аз Съм, Постигам Прекрасни резултати ,Чрез съзнателен контрол и посока, на осъзната и режисирана Светлина.
Аз Съм, когато заповядвам на Божествената Любов да излизе и да направи нещо,Аз задвижвам най-висшата форма на действие, най-мощната сила.
Аз Съм, се Пречиствам чрез дейността на елемента огън,и се връщам в голямото море на Универсалната Светлина ...
Аз Съм,Правя моето физическо тяло храм на могъщата АЗ СЪМ Присъствие, Бог на Вселената, и многото жизнена енергия, която се движи в тялото ми, е най-високия, Живия Бог.
Аз Съм, Постоянно Мисля вътрешно за Възнесен Учител,  или Могъщият АЗ СЪМ Присъствие, с които говоря.
Аз Съм, ако желая промяна във физическия свят,винаги питам моя, Могъщият АЗ СЪМ Присъствие в действие,през моя ум и тяло.
Аз Съм, Очиствам мозъка и тялото си,като се Обадя на моя Могъщият АЗ СЪМ Присъствие, да излее през ума и тялото ми Виолетовия Пламък, като използвам следното Утвърждаване:
Могъщо АЗ СЪМ Присъствие! Излей в мен Твоят  Пламък на Божествената Любов. Направи това желание за мен; унищожи причината и следствието, миналото, настоящето и бъдещето, и  го замени с пълнотата на себе си, Перфектността, и задръж Пълното Доминиране тук и завинаги!
Аз Съм,Обичам и Благославям виолетовия пламък - Пречистващата сила на Божествената Любов.
Аз Съм,когато стоя обвит във Виолетовия Пламък,протича разтваряне на всички нечисти и ненужни вещества в клетките на тялото ми, като по този начин се изчиства и просветлява съзнанието ми.
Аз Съм,Винаги съм верен ,На голямата светлината, в славното АЗ СЪМ Присъствие.
Аз Съм,Винаги питам Първо, и след това слушам, за мое Вътрешно ориентиране.Всичко идва ясно, определено, и правилно.
Аз Съм,Медитирам над Могъщият АЗ СЪМ Присъствие,и  се превръщам в Пълно изливане на Перфектност.
Аз Съм,Моля чрез личната воля, единствената сила, която може да ме пази във външната дейност - Могъщата АЗ СЪМ Присъствие.
Аз Съм,Разбирам, че трябва да увелича или намаля атомното вибрационно действие, чрез силата на АЗ СЪМ,и да произведа каквото може, по желание.
Аз Съм,  индивидът, канал, чрез който Могъщият АЗ СЪМ Присъствие желае да разшири своето съвършенство.
Аз Съм,Благодаря, на Могъщият АЗ СЪМ Присъствие, че излива Непрекъснато Безгранична Светлина, енергията на живота.
Аз Съм, Винаги постигам съвършенство, като слушам без глас, чрез моето Могъщо АЗ СЪМ Присъствие.
Аз Съм,Винаги в Благодарност,и постоянно използвам прекрасната, безгранична енергия, най-голямата сила във Вселената.
Аз Съм, се Настройвам и свързвам, Могъщият АЗ СЪМ Присъствие в себе си, закотвен до съвършенство, и по този начин влизам във Възнесението.
Аз Съм, Винаги използвам Пламъка на Божествената Любов, за пречистване и благословение на човечеството ...
Аз Съм, Винаги питам, моето АЗ СЪМ Присъствие, да ми покаже това, което трябва да видя ...
Аз Съм,Влизам в Светлината,и ставам Цялата Светлина, следователно цяло съвършенство.
Аз Съм, Винаги Изсипвам безусловна, и Вътрешна Прошка, за всички и всичко.
Аз Съм,Винаги Избирам ново, и по-добро за Себе си ,с моето АЗ СЪМ Присъствие.
Аз Съм, Осъзнавам,Че, навсякъде около мен, е Универсално вещество, което ние наричаме Космическа Светлина, и което Библията нарича Дух.
Аз Съм, Благодаря на най-мощния поток на Божествена енергия - Течната Светлина.
Аз Съм, Мога да  произвеждам  това, което желая, директно от Чистото Универсално вещество ...
Аз Съм, Винаги Хваля и благодаря ,към моето АЗ СЪМ Присъствие ...
Аз Съм, Ползвам ,чаша Златна Течност като храна за тялото ...
Аз Съм,Признавам източника на живот, чрез моето осъзнаване ,силния АЗ СЪМ Присъствие, в себе си.
Аз Съм, Винаги Владея себе си, и поддържам  съзнателен контрол и посока, на енергията, в рамките на собствения си ум и тяло.
Аз Съм, в състояние, да управлявам потока на своята сила, чрез каналите на зрението и чувствата.
Аз Съм,Винаги стоя в едно, с моето АЗ СЪМ Присъствие, и го приемам, и постановявам, като свое съвършенство и Голяма вътрешна сила.По този начин,мога да пусна своя поток през външната дейност на ума и тялото, и ще произведа каквото му укажя.
Аз Съм, Мога да влизам и излизам от тялото на воля.Могъщото АЗ СЪМ Присъствие, което е АЗ СЪМ,поема отговорността в Пълното Майсторство на този орган. Аз отивам и се връщам съзнателно и по своя воля. Никога вече няма да имам ограничения на свободата.
Аз Съм, Обичам Безусловно Всички Нас.
Аз Съм,Всичко, което е моето АЗ Съм.
Аз Съм, Благодаря на Бога - Източник на всичкия Живот и Светлина, Божеството.
Аз Съм, винаги потвърждавам, Всемогъщия АЗ СЪМ Присъствие в себе си ...
Аз Съм,Мога, всичко идващо директно от Универса, в мига да го желая ..
Аз Съм, изразявам пълната си свобода, като Син на Бога ...
Аз Съм, Винаги излъчвам към другите - Мир, светлина, мъдрост и любов и благословии.
Аз Съм,Правя - Първо - любов и обожание, към моя собствен Могъщият АЗ СЪМ Присъствие, и след това - разширявам Любовта до съвършенство, като я изливам към всички, и всичко.
Аз Съм,изпращам Божествената Любов без граници, през цялото време.
Аз Съм, разбирам, че Аз ​​трябва да изливам Пламъка на Божествената Любов, преди Съвършенството да навлезе в моя свят ,и да освободя неща в употреба.
Аз Съм се прекланям пред Божествената Любов - Чувство, действителен лъч светлина, който изтича от пламъка в сърцето.
Аз съм, не контролирам - Минералите, растенията и животните.
Аз Съм, Чувствам изливането на могъщият АЗ СЪМ Присъствие, и получавам отговор. Моята Молитвата е изливане на любов и благодарност, към присъствието на неограничените възможности, и доброто, съдържащо се в живота.
Аз мога да насочвам моята вътрешна сила на АЗ СЪМ Присъствие към Други...
Аз Съм,Поддържам Винаги Перфектна Хармония в съзнанието си ...
Могъщият АЗ СЪМ Присъствие е в МЕНЕ.
Аз Съм, медитирам  над Ослепителния, бездъннен Ум на Бога, Всемогъщия АЗ СЪМ Присъствие, което е вътре във мен.
Аз Съм, помазвам тялото си три пъти на ден с Течна Светлина ...
Аз Съм, Чрез Любящото Аз Съм Присъствие, Винаги съм на Обслужване в Потока.
Аз Съм, Майсторкото Слънчево Присъствие на Любовта на Христос на Виолетовия Пламък в мен.
Аз Съм, Любовта на Непобедимия Виолетов Пламък в целия Ми Живот и Моя Свят, И Аз Заповядвам да бъде Непобедим срещу всяко зло Завинаги.
Аз Съм, Огнената Любов на Великото Централно Слънце,Огнената Чистота и Огнената Мощ без граници на Консумиращия Виолетов Пламък, който Освобождава целият Живот.
Аз Съм, Изпълнен с Мощта на Свещения Огън на Великата Велика Тишина.
Аз Съм, Изисквам,Заповядвам и Използвам, моето Могъщо АЗ СЪМ ПРИСЪСТВИЕ и Властта на Великото Централно Слънце,Виолетовия Пламък, за Всички неща от този Свят.
Аз Съм, В Абсолютно Здраве и Безсмъртие,чрез Божествената Любов и Космическа Светлина от Могъщият Аз Съм Безсмъртие.
Аз Съм Божествения Ред.
Аз Съм Любов.
Аз Съм, В Абсолютно Здраво и Безсмъртно Физическо Тяло. Тялото ми Просветлява – Защото,всяка Клетка,всеки Атом, всеки Орган е в Лъчът на Божествената Златно-Бяла Светлина.
Аз Съм, Казвам ДА – на Трансформационната Трансмутация в МЕНЕ. АЗ ПРЕМИНАВАМ С ФИЗИЧЕСКОТО СИ ТЯЛО.
Аз Съм, чрез Моето Аз Съм Присъствие, Приемам Универсалната Енергия, Божествената Любов, Генерирам я Многократно в Себе Си, и я Излъчвам, като Светлина на Божествената Любов, навсякъде където желая.
Аз Съм, В Пълната и Осъзната Форма, на Абсолютното и Перфектно Приемане и Разбиране.

АЗ СЪМ, ДЕКЛАРИРАМ И УТВЪРЖДАВАМ, ЧЕ СЪМ ХРИСТА-БОГА ,СИН БОЖИЙ, И АЗ ЖИВЕЯ С ИСТИНСКИТЕ БОЖЕНСТВЕНИ ИДЕАЛИ, МИСЛИ, ДУМИ, ЧУВСТВА И ДЕЛА. АЗ СЪМ ВЕДНО С БОГА. БОГ ИЗЛИВА ПРЕЗ МЕНЕ ЖИВОТВОРЯЩАТА ЛЮБЯЩА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ, И ОБЛИВА С НЕЯ ВСИЧКО ОКОЛО МЕНЕ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар